Hei! Igår hadde jeg kjøretime på tidlig på morgen, etter det dro jeg og Sarah med Malin til byen. Vi gikk bare rundt å så og koste oss. Vi spiste på Nanna Mexico  , og var på Starbucks. Har dere hørt om PSL på Starbucks, altså Pumkin Spice Latte? Det er den aller beste kaffen ever. Du blir faktisk helt avhengig av den, tenker på den hele tiden, hahaha! Jeg kjøpte meg også en topp på Hollister, dusjsåpe fra Lush og litt sminke fra MAC. Jeg hadde også synsundersøkelse, fordi jeg har tenkt å kjøpe meg briller her. Når vi kom hjem dro vi rett og trente før middag. Akkurat når har vi nettopp stått opp, og ligger egentlig bare i sengen å slapper av. Vi tenkte å få dratt på en diger matbutikk å handle inn matvarer til togturen imorgen. Vi gleder oss så sinnssykt mye!

Elske de her skoene ♥

Her er forresten en del av bursdagsgaven min fra beste Ella! Fikk også leverpostei, salami og kremost. Men det er spist opp! Tusen takk beste ♥

xoxo elisabeth

Heia! Tenkte å oppdatere litt med hva som har skjedd de siste dagene. Endelig har vi fått høstferie, og det er så utrolig deilig! Men så klart har jeg et spansk framlegg, historie prøve og kjemi lekse til uka etter høstferien... Så skal få gjort litt lekser unna imorgen og iløpet av uken, før vi reiser til Edinburgh på torsdag. Gleder meg kjempe masse, skal bli så deilig å lage egen mat og slappe av alene. Har også hatt kjøretimer den siste uken. Kjørelæreren min er veldig hyggelig, og det går veldig bra med kjøringen synes jeg! Har faktisk ingen problemer med å kjøre på motsatt side, ettersom vi har blitt vandt til å sykle på den siden også. Tenkte å fortelle dere om alt med oppkjøring og teori når jeg er ferdig med det. Har meldt på teorien også nå, 4 desember. Så venter på teori-boken skal komme, så jeg kan begynne å øve :) Idag har jeg og Sarah vært i byen og shoppet. Fikk kjøpt meg en del nødvendig sminke til halloween, og sko osv. Dere ser på bildene under her! Kanskje vi snakkes før jeg reiser, men hvis ikke kos dere videre med helg <3

Nike Air Force 1 <3

Hei! Håper dere har hatt en fin mandag, selv har jeg en utrolig lang dag på skolen, at jeg er veldig sliten nå! Sykkel bremsen min har også blitt ødelagt, så det er ekstremt tungt å sykle til skolen nå. Men har tenkt å få fikset det i løpet av uken. På fredag har vi høstferie, og jeg gleder meg så sinnsykt mye til fri, der jeg kan slappe av og ikke tenke så mye på lekser. Utenom historie prøven første dagen etter ferien.. Men gleder meg sykt til å dra til Edinburgh med jentene den 30 oktober <3 Tenkte å vise dere hvordan resultatet av håret mitt ble også. Er veldig fornøyd, og var godt med en forandring. Jeg klippet meg også, itillegg til avfarging og farging. Jeg gjorde det på en frisøralong i byen som hetet Scruff's. Frisøren min, Christian, var utrolig flink og hyggelig. Har aldri vært på en bedre frisør salong enn denne! Alle var helt fantastiske <3

Etter avfarging

// hva synes dere?

xoxo elisabeth

Hei igjen! Har gjort en del de siste dagene faktisk. Har hatt matteprøve, som gikk bra, og vært hos frisøren. Skal vise dere bilder av resultatet senere. Har også vært å trent og idag hadde jeg faktisk min første kjøretime! Det var veldig artig å få kjøre igjen, og gikk kjempe bra :) Så neste kjøretime har jeg på fredag. Igår var jeg, Sarah, Marie  og Ida på sirkus faktisk! Sirkuset heter The Moscow State Circus og er ganske berømt, de er her kun hvert 3 år. Vi fikk 50% rabatt kuponger fra vertsmoren våres også, så det var veldig koselig. Sirkuset har ingen dyr også, så da ville vi hvertfall se! De var utrolig flinke, og morsomme :) Så her kommer noen bilder fra sirkuset <3

Hei igjen! Her er del 2 fra London turen våres på søndag. Etter museumet tok vi undergrunnen til Camden Town. Så vi gikk ned selve hovedgaten der som er mest kjent. Det var ganske mange forskjellige folk der, alt fra gothere til hippieer. Så det var ganske kult å se at folk tørr å skille seg ut. Masse tattovering og piercing butikker der også. Vi gikk videre ned til et marked som er ganske populært, der de selgte masse forskjellig mat fra alle steder i verden. Det var også boder med klær og smykker osv. Så veldig koselig og interesant der! Vi stoppet innom en cafe for å spise lunsjen våres også på slutten av sightseeingen, haha. Så tok vi toget til King's Cross der vi møtte resten av klassen for å ta toget hjem igjen. Vi var veldig sliten når vi kom hjem, så var deilig å få middag med engang. Kos dere videre idag!

(noen av bildene er tatt av Marie <3)

xoxo elisabeth

Heia! Igår var vi som sakt i London med klassen igjen. Vi var da på The British Museum og i Camden.Forteller mere om Camden i del 2, ettersom jeg har så mange bilder å vise. Vi tok toget ganske tidlig til London, og byttet tog der på undergrunnen til et som stoppet rett ved museumet. Museumet ser ganske fint ut fra utsiden, og inni var det enormt! Vi hadde to timer på oss, og det gikk veldig fort, ettersom det var så mye å se. Trur ikke vi klarte å se alt engang! Museumet har egentlig en ganske blandet kultur, det var flere avdelinger delt inn i tidsperioder og verdensdeler.  Det var veldig interessant, men litt irriterende at det var så sinnssykt mange mennesker der! Legger ved noen bilder her sånn at dere får se selv! Kos dere videre med den første og verste dagen i uka <3

Hei, igår sykler jeg, Ine og Ingvild etter skolen til Firs House Surgery for å signere oss inn til et legekontor. Legekontoret er så fint og koselig, og ser ut som et gammelt hus tatt ut av en film. Det ligger også kun 10min å gå fra oss, noe som er bra! Det regnet kjempe mye igår når vi syklet, og jeg tok selvsagt ikke på regnjakken, så var helt gjennomvåt, igjen. Idag begynte jeg seint på skolen noe som er veldig deilig, og etter skolen syklet jeg og Sarah til en diger Tesco. Etterpå dro vi å trente. Akkurat nå ligger vi kun i senga og venter på middag. Ha en fin helg alle sammen <3

Her er forresten bursdagsgaven min fra pappa! <3

xoxo elisabeth

Heia, igår syklet jeg, Nora og Kristin etter skolen til Cambridge Societies' Fair som var i byen i en diger park og inne i en hall. Det var stapp fullt med folk, og forskjellige boder for religion, sport, mat, universiteter osv. Etter det syklet jeg til senteret for å kjøpe inn litt nødvendige klær. Så fikk kjøpt meg en regnjakke, et par sko, chille klær og trenings klær. Var deilig med litt nytt, og det har regnet så sinnssykt mye de siste dagene at jeg virkelig trengte en regnjakke! Idag har jeg bare vært på skolen og trent etterpå. Så ikke noe mere nytt egentlig, haha. På søndag skal vi til London igjen med klassen, så det blir nok koselig! :) Legger ved noen bilder fra de siste dagene <3

Societies Fair

(de tre bildene over er tatt av Marie)

Bursdagsgave fra verdens beste Ingvild <3

Nye regnjakken min fra Karrimor!

Nye sko fra Topshop

xoxo elisabeth

Hei! Igår var jeg og Sarah på The Scott Polar Museum i byen. Det var veldig fint, og artig å se litt norsk historie også. Museumet var ikke så stort som forventet da, men interessant. Når vi skulle sykle hjem igjen begynte det å regne skikkelig, så når vi kom fram til treningssenteret var vi helt gjennomvåte. Idag har vi kun gjort lekser og vært en liten tur på butikken for å kjøpe inn litt lunsj til skolen. Skal vise dere det fine smykket jeg fikk av pappa i bursdagsgave også, så fort jeg får bilde av det. Har også tenkt å vise dere treningssenteret vi går på, er veldig bra der, så jeg trives veldig :) Legger ved noen dårlig mobil bilder her fra museumet:

Heia! Da har jeg endelig blitt 17 år, dagen igår var kjempe koselig og begynte selvsagt med å være på skolen. Der fikk jeg cupcakes av Marie og Ida, som smakte himmelsk! Etter skolen dro jeg og Marie på cafe i byen, og ventet på Sarah og Ida skulle komme så vi kunne dra ut å spise på kina resturang senere. Maten var kjempe god der, men servicen var ikke må å skryte av da. Men alt i alt har dagen vært helt super, og veldig koselig. Skulle selvfølgelig ønske at jeg kunne feire den hjemme med familie og flere venner, men artig å gjøre det her å! Legger ved noen bilder fra dagen her som er tatt av Marie <3

Elisabeth Enge

Hei! Mitt navn er Elisabeth, jeg er en 17 år gammel jente fra Tromsø. Jeg er utvekslingsstudent i Cambridge, England i 2014/2015. Her på bloggen min vil jeg dele alle mine opplevelser i England. Hvis du har noen spørsmål, så er det bare å legge igjen en kommentar!

LEGG MEG TIL SOM VENN

· Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Mars 2014

· Hverdag · Informasjon · Reiser

Søk i bloggen

Linker

Time in London
Follow on Bloglovin

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.