Hei! Igr hadde jeg kjretime p tidlig p morgen, etter det dro jeg og Sarah med Malin til byen. Vi gikk bare rundt s og koste oss. Vi spiste p Nanna Mexico, og var p Starbucks. Har dere hrt om PSL p Starbucks, alts Pumkin Spice Latte? Det er den aller beste kaffen ever. Du blir faktisk helt avhengig av den, tenker p den hele tiden, hahaha! Jeg kjpte meg ogs en topp p Hollister, dusjspe fra Lush og litt sminke fra MAC. Jeg hadde ogs synsunderskelse, fordi jeg har tenkt kjpe meg briller her. Nr vi kom hjem dro vi rett og trente fr middag. Akkurat nr har vi nettopp sttt opp, og ligger egentlig bare i sengen slapper av. Vi tenkte f dratt p en diger matbutikk handle inn matvarer til togturen imorgen. Vi gleder oss s sinnssykt mye!

Elske de her skoene

Her er forresten en del av bursdagsgaven min fra beste Ella! Fikk ogs leverpostei, salami og kremost. Men det er spist opp! Tusen takk beste

xoxo elisabeth

Heia! Tenkte oppdatere litt med hva som har skjedd de siste dagene. Endelig har vi ftt hstferie, og det er s utrolig deilig! Men s klart har jeg et spansk framlegg, historie prve og kjemi lekse til uka etter hstferien... S skal f gjort litt lekser unna imorgen og ilpet av uken, fr vi reiser til Edinburgh p torsdag. Gleder meg kjempe masse, skal bli s deilig lage egen mat og slappe av alene. Har ogs hatt kjretimer den siste uken. Kjrelreren min er veldig hyggelig, og det gr veldig bra med kjringen synes jeg! Har faktisk ingen problemer med kjre p motsatt side, ettersom vi har blitt vandt til sykle p den siden ogs. Tenkte fortelle dere om alt med oppkjring og teori nr jeg er ferdig med det. Har meldt p teorien ogs n, 4 desember. S venter p teori-boken skal komme, s jeg kan begynne ve :) Idag har jeg og Sarah vrt i byen og shoppet. Fikk kjpt meg en del ndvendig sminke til halloween, og sko osv. Dere ser p bildene under her! Kanskje vi snakkes fr jeg reiser, men hvis ikke kos dere videre med helg <3

Nike Air Force 1 <3

Hei! Hper dere har hatt en fin mandag, selv har jeg en utrolig lang dag p skolen, at jeg er veldig sliten n! Sykkel bremsen min har ogs blitt delagt, s det er ekstremt tungt sykle til skolen n. Men har tenkt f fikset det i lpet av uken. P fredag har vi hstferie, og jeg gleder meg s sinnsykt mye til fri, der jeg kan slappe av og ikke tenke s mye p lekser. Utenom historie prven frste dagen etter ferien.. Men gleder meg sykt til dra til Edinburgh med jentene den 30 oktober <3 Tenkte vise dere hvordan resultatet av hret mitt ble ogs. Er veldig fornyd, og var godt med en forandring. Jeg klippet meg ogs, itillegg til avfarging og farging. Jeg gjorde det p en frisralong i byen som hetet Scruff's. Frisren min, Christian, var utrolig flink og hyggelig. Har aldri vrt p en bedre frisr salong enn denne! Alle var helt fantastiske <3

Etter avfarging

// hva synes dere?

xoxo elisabeth

Hei igjen! Har gjort en del de siste dagene faktisk. Har hatt matteprve, som gikk bra, og vrt hos frisren. Skal vise dere bilder av resultatet senere. Har ogs vrt trent og idag hadde jeg faktisk min frste kjretime! Det var veldig artig f kjre igjen, og gikk kjempe bra :) S neste kjretime har jeg p fredag. Igr var jeg, Sarah, Marie og Ida p sirkus faktisk! Sirkuset heter The Moscow State Circus og er ganske bermt, de er her kun hvert 3 r. Vi fikk 50% rabatt kuponger fra vertsmoren vres ogs, s det var veldig koselig. Sirkuset har ingen dyr ogs, s da ville vi hvertfall se! De var utrolig flinke, og morsomme :) S her kommer noen bilder fra sirkuset <3

Hei igjen! Her er del 2 fra London turen vres p sndag. Etter museumet tok vi undergrunnen til Camden Town. S vi gikk ned selve hovedgaten der som er mest kjent. Det var ganske mange forskjellige folk der, alt fra gothere til hippieer. S det var ganske kult se at folk trr skille seg ut. Masse tattovering og piercing butikker der ogs. Vi gikk videre ned til et marked som er ganske populrt, der de selgte masse forskjellig mat fra alle steder i verden. Det var ogs boder med klr og smykker osv. S veldig koselig og interesant der! Vi stoppet innom en cafe for spise lunsjen vres ogs p slutten av sightseeingen, haha. S tok vi toget til King's Cross der vi mtte resten av klassen for ta toget hjem igjen. Vi var veldig sliten nr vi kom hjem, s var deilig f middag med engang. Kos dere videre idag!

(noen av bildene er tatt av Marie <3)

xoxo elisabeth

Heia! Igr var vi som sakt i London med klassen igjen. Vi var da p The British Museum og i Camden.Forteller mere om Camden i del 2, ettersom jeg har s mange bilder vise. Vi tok toget ganske tidlig til London, og byttet tog der p undergrunnen til et som stoppet rett ved museumet. Museumet ser ganske fint ut fra utsiden, og inni var det enormt! Vi hadde to timer p oss, og det gikk veldig fort, ettersom det var s mye se. Trur ikke vi klarte se alt engang! Museumet har egentlig en ganske blandet kultur, det var flere avdelinger delt inn i tidsperioder og verdensdeler. Det var veldig interessant, men litt irriterende at det var s sinnssykt mange mennesker der! Legger ved noen bilder her snn at dere fr se selv! Kos dere videre med den frste og verste dagen i uka <3

Hei, igr sykler jeg, Ine og Ingvild etter skolen til Firs House Surgery for signere oss inn til et legekontor. Legekontoret er s fint og koselig, og ser ut som et gammelt hus tatt ut av en film. Det ligger ogs kun 10min g fra oss, noe som er bra! Det regnet kjempe mye igr nr vi syklet, og jeg tok selvsagt ikke p regnjakken, s var helt gjennomvt, igjen. Idag begynte jeg seint p skolen noe som er veldig deilig, og etter skolen syklet jeg og Sarah til en diger Tesco. Etterp dro vi trente. Akkurat n ligger vi kun i senga og venter p middag. Ha en fin helg alle sammen <3

Her er forresten bursdagsgaven min fra pappa! <3

xoxo elisabeth

Heia, igr syklet jeg, Nora og Kristin etter skolen til CambridgeSocieties' Fair som var i byen i en diger park og inne i en hall. Det var stapp fullt med folk, og forskjellige boder for religion, sport, mat, universiteter osv. Etter det syklet jeg til senteret for kjpe inn litt ndvendige klr. S fikk kjpt meg en regnjakke, et par sko, chille klr og trenings klr. Var deilig med litt nytt, og det har regnet s sinnssykt mye de siste dagene at jeg virkelig trengte en regnjakke! Idag har jeg bare vrt p skolen og trent etterp. S ikke noe mere nytt egentlig, haha. P sndag skal vi til London igjen med klassen, s det blir nok koselig! :) Legger ved noen bilder fra de siste dagene <3

Societies Fair

(de tre bildene over er tatt av Marie)

Bursdagsgave fra verdens beste Ingvild <3

Nye regnjakken min fra Karrimor!

Nye sko fra Topshop

xoxo elisabeth

Hei! Igr var jeg og Sarah p The Scott Polar Museum i byen. Det var veldig fint, og artig se litt norsk historie ogs. Museumet var ikke s stort som forventet da, men interessant. Nr vi skulle sykle hjem igjen begynte det regne skikkelig, s nr vi kom fram til treningssenteret var vi helt gjennomvte. Idag har vi kun gjort lekser og vrt en liten tur p butikken for kjpe inn litt lunsj til skolen. Skal vise dere det fine smykket jeg fikk av pappa i bursdagsgave ogs, s fort jeg fr bilde av det. Har ogs tenkt vise dere treningssenteret vi gr p, er veldig bra der, s jeg trives veldig :) Legger ved noen drlig mobil bilder her fra museumet:

Heia! Da har jeg endelig blitt 17 r, dagen igr var kjempe koselig og begynte selvsagt med vre p skolen. Der fikk jeg cupcakes av Marie og Ida, som smakte himmelsk! Etter skolen dro jeg og Marie p cafe i byen, og ventet p Sarah og Ida skulle komme s vi kunne dra ut spise p kina resturang senere. Maten var kjempe god der, men servicen var ikke m skryte av da. Men alt i alt har dagen vrt helt super, og veldig koselig. Skulle selvflgelig nske at jeg kunne feire den hjemme med familie og flere venner, men artig gjre det her ! Legger ved noen bilder fra dagen her som er tatt av Marie <3

Elisabeth Enge

Hei! Mitt navn er Elisabeth, jeg er en 17 r gammel jente fra Troms. Jeg er utvekslingsstudent i Cambridge, England i 2014/2015. Her p bloggen min vil jeg dele alle mine opplevelser i England. Hvis du har noen sprsml, s er det bare legge igjen en kommentar!

LEGG MEG TIL SOM VENN

Oktober 2014 September 2014 August 2014 Mars 2014

Hverdag Informasjon Reiser

Sk i bloggen

Linker

Time in London
Follow on Bloglovin

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen m avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger p
blogg.no og annonser p bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktr for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.